Minty breeze passer til

Som du ser er dette en farge som passer i det fleste rom. LADY 71Minty Breeze fremhever interiøret ditt og kan løfte looken på et rom med . Ingrid malte veggen i trapperommet med LADY 71Minty Breeze, en.

Passer fagene tidløs på skrivebordet sammen med minty breeze på . Denne lyse mint fargen passer perfekt til Minty Breeze, fra gang inn til spisestue er det en stor åpning, så disse fargene vil ha superfint samspill. Minty Breeze 71er en grålig litt skitten minttone. Ikke pastellaktig, men heller dempet og diskret.

Eg heller mest mot å brukte fargen Minty Breeze på denne. Sofaen skal vere grå og møblane ellers i rommet vil vere kvite, inkludert . Passer fargen til møbler, kjøkkenskap, gulv etc. Denne passer til en mengde andre farger!


Vegg til høyre er malt med LADY Balance 71Minty Breeze. Passer veldig fint på feks soverom, man blir så avslappet av den fargen :) Selv malte jeg . Jeg har selv malt to hele rom i Minty Breeze og i Senses, forteller Larsen. Kalk passer til gamle møbler fra femtitallet, den passer med den . Soft mint og 63balanse passer til bomull Avstemte, beroligende farger: Vegg bak skap er.

I dag speofiserer jeg Deco blue og Minty breeze i et prosjekt. Jeg har nettopp malt spisestuen i deco blue ,hva farge passer til ,som er lysere til stuen ved . Superfin inntil den mørkere 71Minty Breeze. Forslag til farge som passer til fargen Scooter som vi har på en liten vegg på.


Lurte på å bruke fargen minty breeze på noen av veggene+en lys farge på resten. Et spontant minty moodboard på kjøkkenøya tidligere i dag. Skapet er malt med LADY SupremeFinish i fargen LADY 71Minty Breeze.


Jeg synes denne fargen passer spesielt godt inn i den enkle skandinaviske stilen, . Stue nummer tre er spisestuen og her har vi altså valgt minty breeze. Jeg ville nok gjort litt undersøkelse hvilke farger som passer til husets . Kjøkkenskapene er malt med LADY Supreme Finish. Farge: LADY 71MINTY BREEZE Vegg: LADY Balance, Farge: LADY 71MINTY . Og minty breeze er en nøytral farge, så du trenger ikke være bekymret for. Men jeg sliter med å finne farger som passer til parketten i huset.


Fargen til stua (Minty Breeze, den mørkeste grønnfargen på bildet.) . Skal male bare én vegg, i brede vertikale striper :) Minty Breeze er en litt nedtonet mintgrønn, synes det passer bra til både gutt og jente ;). LADY 71Minty Breeze, en favoritt hos mange, har fått en plass. Dersom den ikke gjør det, er det en lignende farge som passer til .

Comments

Popular Posts