Lady supreme finish tørketid

Vanntynnet polyuretanmodifisert oljemaling. LADY SUPREME FINISH har en suveren utflyt og etterlater seg en vakker overflate på panel, dører, listverk, møbler og vinduskarmer.

LADY supreme Finish er en luktsvak, vanntynnet polyuretanmodifisert oljemaling for innendørs treverk. Produktet gir en jevn, meget slitesterk og glatt . Driver å maler Vinduskarmer lister og dørkarm. Bruker Lady Supreme Finish halvblank tre og panel.

To strøk er gjort på en kvel da malingen har kort tørketid. Panelveggene og skapet er malt med Lady Supreme Finish i fargen 72Chi. Denne høsten lanserer Jotun en ny serie oljemaling; Lady Supreme Finish. Jeg var så nysgjerrig på denne malingen at jeg nettopp har kjøpt . Blir fint der jeg starter å stryke ut men så blir det klumpete og stygt etterhvert som jeg jobber meg . Bare for å avklare en evt misforståelse - ser du skriver om tørketiden på 6-timer - dette må ikke forveklses med . LADY Supreme Finish leveres i vakre glansgrader som kan blandes i alle farger.


Velg fritt mellom silkematt, halvblank og superblank. Det anbefales å bruke Lady Supreme Finish.

Luft godt og få hjelp til malejobben dersom du er spesielt sensitiv. Jotun Lady Interiør Finish halvblank. Jotun Lady Supreme Finish halvblank.


Den korte tørketiden gjør det mulig å male to strøk på en dag. Jotun Lady Supreme Finish silkematt. AnEL: LADY SupREmE FInISh hALvbLAnk 99dempet sort. Jotun Lady Supreme Finish er en maling til panel, listverk, dører, vinduskarmer og møbler som har suverent utflyt og gir en jevn og vakker . Jotun Lady lanserer ny maling - Lady Supreme Finish Supermatt - og jeg.


Tørketiden avviker ved endret temperatur, luftfuktighet, ventilasjon og filmtykkelse. Jotuns LADY SUPREME FINISH, halvblank, er en luktsvak, vanntynnet polyuretanmodifisert oljemaling for innendørs treverk. Jeg har ekstremt dårlig erfaring med Lady Supreme Finish, men det er sikkert fordi jeg har påført den feil.


LADY Supreme Finish unike teknologi gir flatene en har vaskbar og robust overflate som sikrer.

Comments

Popular Posts