Gori foldepropell

Gori Propeller er en dansk produsent som har levert propellere siden 1975. Denne unike foldepropellen er et resultat av forskning og utvikling på høyt nivå, og viser at Gori ligger i fremste rekke på utvikling av foldepropeller. Gori 2-blad foldepropell for aksel, venstregående.

Gori 2-blad foldepropell for aksel, . Gori propeller, Gore propeller, Gori Propeller, Gori foldepropeller, Gori foldingpropeller, Gori Faltpropeller. Jeg har en seilbåt med Gori 2-blads foldepropeller. Denne er utslitt, og jeg skal prøve å få demontert den fra akslingen om uker.

Jeg kom over en brukt Gori 2-blader foldepropell, og lurer på om jeg skal slå til. Foldepropeller av meget høy kvalitet i materiale og utførelse. Gori har gjennom år ligget i forkant når det gjelder utvikling av foldepropeller til seilbåter.


To blads Gori foldepropell, 15xRH selges, 25mm aksel. Hei, Vurderer en Gori Foldepropell! Er det noen som har erfaringer med den? Ny fra Sleipner, kostet ca 55- men jeg bestilte i feil størrelse så da har jeg en dyr papirvekt her.


Akselmutter seilbåt Målte innvendig nå og det er 20mm. Hvilken størrelse og pitch har dere på gori treblads foldepropell på Sun Odyssey 36i?

Jeg blir anbefalt 1X på deres kalkulator, stemmer . Lurer på å montere en Gori m overdrive på min 45ds, noen som har erfaring, eller vet hvilken str. Danske Gori Propeller produserer en unik 3-bladet foldepropell. Her kan du se hvordan den gir et ekstra gir på seilbåten din! I Seilas 9-20hadde vi en større sak om foldepropeller.


Her skrev vi også om hvordan en Gori-propell er sammenlignet mot en tre-bladers . Volvo penta MD5B komplett med seilbåt drev og blads foldepropell selges da båten er på vei til destruering. Gori 2-blad foldepropell for aksel, høyregående. En av vårens investeringer er derfor foldepropell.


Jeg har ingen erfaring med Gori, men har hørt at den er vanskelig å manøvrere med siden . Min erfaring med denne er meget god. Jeg forventet liten effekt under bakking, men jeg har aldri opplevd mangel på effekt .

Comments

Popular Posts