Varmgrå inne

Vi dyrker det frodige og tar grønntonene med oss inn i interiøret som et tegn på tiden vi. Dør: LADY Supreme Finish halvblank 3Varmgrå. Varmgrå fungerer 10Egghvit og 14Bomull.

Vi ønsker å ha en kalkmaling inne på ett bad. Hvitmalt stue med glassfiberstrie, synlige svartmalte takbjelker. Det kommer dagslys inn kun fra en av veggene i . Tøff inntil varme gråtoner som 13Frostrøyk, 3Varmgrå, 104Diskret!

Sofistikert og frisk inn blant grå, hvite og sorte detaljer. Hvis du går inn på bloggen min,vil du se en fantastisk gråfarge vi har malt i hele stua og gangen. Det er kanskje ikke så lett å se på bildene, . Kalk, 103Kalkgrå, 5Ascott, 3Varmgrå, 13Frostrøyk. Jeg har fargen varmgrå utvendig på huset. Nå har jeg bygd en utestue som skal males i varmgrå utvendig også.


Jeg ble tipset varmgrå farge på vinduer, er det en annen gråfarge som jeg kan. Du kan selvfølgelig også bruke 3Varmgrå inne, .

Owren rødtoner, både pudderrosa, rødt, dyprødt - og over i lilla og auberginefarger. Grønt går også godt sammen med varmgrått. Farger som Varm Grå, Lys Antikkgrå og Antikkgrå er blant de mest populære, ofte. Jeg fikk så mange gode svar sist jeg spurte om maling her inne, så jeg spør . Farge 3varmgrå (beklager litt uklart bilde) Så her er flere . Flott og stilren baderomsserie i poly. Finnes i fargene varmgrå og sart lilla.


En kulör som du sett inne hos grannen kanske inte bli lika snygg hos dig eftersom. Kalk, 103Kalkgrå, 5Ascott, 3Varmgrå och 13Froströk. Vi skal inn et smalt vindu der fatet henger idag, men det er ikke første.


Nå er fargene skrevet på innlegget med malingen: Varmgrå og Kontur . Mange hus sto umalte og grå langt inn på 19tallet, rett og slett fordi. En varmgrå prøve blir nøytralgrå på fasaden .

Comments

Popular Posts