Fritidsparafin

Kemetyl Fritidsparafin er en ren og luktsvak brenselolje som anbefales til alle parafin koke- og varmeapparater. Kemetyl fritidsparafin regulær har gode . Kamin X renset parafin er en av våre absolutte bestselgere som blir stadig mer populær pga. Fritidsparafin - ren og luktsvak brenselolje som anbefales til alle parafin koke – og varmeapparater.


Fritidsparafin - Finn firmaer, adresser, telefonnumre. Men jeg er litt usikker, fordi jeg fikk anbefalt varmeolje i en forretning i sommer, som hadde både varmeolje og fritidsparafin. Hei godt folk, Som jeg spør om i emnetittelen lurer jeg altså på hvor jeg kan få kjøpt fritidsparafin. Jeg pleide å kjøpe på Maritim Vestfol men . Velegnet for alt utstyr konstruert for parafin og er beregnet på komfyrer og varmeovner med eksosrør.


Meget god spesialrenset parafin som gir en luktfri og veldig ren forbrenning spesielt for kokeapperater, komfyr og varmeapperater.

Kemetyl Fritidsparafin regulær har gode . Produktnummer: 1041356; Originalnummer: KEM 184; Enhet: Stk; Veil. Parafinovn fra krigens dager, cm høy. Fungerer som den skal, men sprekk i glasstoppen.


Det jeg lurer litt mer på er hva er egentlig fritidsparafin? Så kommer det store spørsmålet, hvilke andre typer parafin finnes og brukes, og hva og . Brennstoff til Omnifuelinnlegg5. Fritidsparafin Regulær(4ltr.) Artikkelnummer: 4711.


Fritidsparafin Regulær(4ltr.) Lagerstatus: Leveringstid må påregnes. Helse, miljø og sikkerhetsinformasjon om KEMETYL FRITIDSPARAFIN REGULÆR. Drivstoff som i tillegg til å ha Wallas-Marin Oys logo også har oppgitt såkalt .

Comments

Popular Posts