Kristine weber før og etter

Mange av dere har sett dette før, men i og med at spørsmålet har. Og nå etter uker føler jeg meg vel egentlig som før, med unntak av en svak linea fusca på magen og en takknemlighet jeg ikke har kjent på . Kristine Weber forteller om hvordan treningen og kostholdet endret seg under svangerskapet, og tiden etter fødsel.

Kristine Weber (30) gir deg tips til hvordan du kan spise deg til en sunn. Men dagens første måltid spiser hun ikke før klokken fire på ettermiddagen. Først etter at hun er ferdig med treningen kommer dagens første måltid.


Kristine Weber: Tilpass trening og kosthold til det livet du lever, ikke omvendt.

Kan du si noe om erfaring og læring gjennom- og etter fitnessreisen? En treningsøkt før jeg fikk barn bestod som regel av både styrke og . Begynte å slanke seg for tre år siden, etter å ha vært overvektig i store deler. Kristine Weber (30) mener man bør spise for å bli sunn, sterk og . Etter noen runder på internett fant jeg fram til nettsiden Bodyrock. Kristine Weber er ute med ny bok: Sunn og sterk med protein.


Jeg trener etter en 2-splitt, hele treningsprogrammet finner du i boka . Kristine funnet tilbake formen hun var i før graviditeten! Kristine Weber – før og etter baby - X-life Blogg.

Comments

Popular Posts