Radio til å ha på badet

Det er fint å starte radiodagen allerede på badet, og det finnes DAB-radioer du kan ta med deg inn i dusjen dersom du ønsker det. Tenkte jeg skulle kjøpe meg en pen liten radio til og ha på badet. Er ikke DAB dekning her så må nok bli FM, men om den har DAB i tillegg .

Jeg trenger tips til ny radio til badet - Lydinnlegg7. Stereo- og surroundanlegginnlegg21. Kjøpeguide for DAB-radio - Sjekk hvilken DAB-radio du bør kjøpe.


Til kjøkkenet, soverommet, badet og stua.

Skal du ha en radio med strømmemuligheter, nettradio og kraftig bass, stiger prisen dramatisk. Radio på badet er for mange en selvfølge. For å ha glede av den er det en stor fordel at den lar seg betjene med fuktige, såpeglatte hender . Dinside Radio på badet er for mange en selvfølge. Skal du ha innebygde høyttalere til badet må du ut med fra drøye 600 . Jeg hadde digget å hatt musikk mens jeg dusjer og sminker meg.


Tenker på å kjøpe en radio til å ha på badet, men . Pappa ynskjer seg ein liten hendig radio til å ha på badet (yey! for ynskjer altså!). Vi har DAB radioer for innebygging i tak som spiller din yndlings musikk eller radiokanal når du lager mat eller tar deg en dusj.

Har en god stund nå letet etter et lydanlegg for badet. Jeg holder på å pusse opp så da skal jeg sammtidig legge opp for dette på badet. Endelig en radio speialdesignet for badet!


Heng den opp i dusjen på medfølgende brakett, ha den stående på vasken eller badekarskanten.

Comments

Popular Posts