Kobber spraylakk

Utsolgt Begrenset lager Lagerstatus. I helgen har jeg lekt meg med kobberspray. Spraylakk er noe jeg har blitt veldig glad i å bruke, for ikke nok med at det er fort gjort.

Til underlag av metall, tre og hardplast! Gir flott, blank og slitesterk overflate. Spray er påføringsverktøy og maling i ett! SPRAYLAKK SORT VARMEBESTANDIG 400ML.

Scanox Quick Spraymaling, 1Kobber metall, 400ML . Med quick spraylakk har du emaljelakk og verktøy i ett. Hjem ByggOppussingSpraylakkSpraylakk kobber 400ml. Spraylakk kobber 400ml Vis større . Forgyller metall, glass, tre, keramikk, stein, papir mm. Her finner du Eckart Spraymaling Kobber 150. Kjøp Maling, lim lakk hos Panduro Hobby!


Av og til holder det ikke med vanlig maling, men kan hende du trenger en tynnere og mer hurtigtørrende type, som må påføres i flere lag. Stort utvalg av spraylakk fra Carat, Keen og Rubberspray.

Motip består av mange lekre sprayfarger, samt primer, lim og effektlakker som gull, sølv og kobber. Med Carat spraylakk kan du enkelt gi den et personlig preg. God flyt, gir en glatt og jevn overflate; Finnes i farger og effektlakker som gull, sølv og kobber. Dekorasjonsvaren Gull, Sølv og kobber er kun til innendørs bruk. Tåler ikke overlakkering med klarlakk.


Etter en liten handletur på Biltema, kom jeg hjem med både gull og kobber lakk, siden jeg ikke klarte å bestemme meg for bare en. SPRAYLAKK DECOMAX KOBBER INNENDØRS. SPRAYLAKK AQUA-LACK KLAR 3ML - DUPLI COLOR.

Comments

Popular Posts