Emuk speil

Emuk campingspeilEmuk speilarmer levers i sett med speil, det er unike sett som er tilpasset til de forskjellige bilmodellene. Emuk universal caravanspeil beregnet til biler med minimum mm kant i speilhuset.

Kjøp EMUK univrsal campingspeil online. EMUK sladrespeil er skreddersydde for Volvo, BMW, For Mercedes, Skoda, Audi, VW, For Opel, Nissan mm. Handle online hos Campingtilbehør4u.

Vi har brukt Emuk speil i år nå og er svært fornøyd med dem. Da vi kjøpte første Q7en fantes det ikke tilpassede speil til akkurat den bilen. Speil er en viktig del av campingutstyret, når man har campingvogn på slep. Utsynet er viktig for sikker kjøring, men hvordan.


Jeg har kjøpt Emuk speil til bilen, MB e 2mo er det noen som har prøvd disse på denne bilen? Produktet ble publisert av Vegard Bjorli i Kristiansun Norge. Spør du meg, svarer jeg Emuk, Oppi eller Reich. Og så er de de speilene jeg bruker i dag.


Både Oppi og Emuk går for å være gode speil. Jeg har Emuk-speil og er meget godt fornøyd med de. EMUK SPEIL MERCEDES GLK WDC247… caravan. Vi har nå 5speil selges fra Finn. Passat EMUK DØRSPEIL TIL VW PASSAT.


Passat EMUK SPEIL TIL VW PASSAT 2010.

Comments

Popular Posts