Diy bilderamme

Det er gøy å prøve noe nytt, ikke minst lage det selv! Ved hjelp av to like rammer kan du lage en kreativ vri på innrammingen. Ta ut glass og bakstykke fra begge .

Her viser jeg hvordan du kan lagen en enkel bilderamme! At jeg ikke har kommet på dette før. Hei alle fine lesere :) Som jeg fortalte i forrige innlegg så skulle jeg ut å leke meg litt med kapp-og gjærsaga, shit det er så gøy.


De siste dagene har jeg jobbet litt med et kjempe kult DIY-prosjekt, jeg har laget ei tavle som man skriver på med kritt av ei bilderamme!

Da er vinterferien snart over og hverdagen med skole og fritidsaktiviteter står for tur. Vinterferiuka har vi valgt å tilbringe hjemme hos . Nydelig tre bilderamme med sølv pynt Høyde: 140cm, Bredde: 43cm Kan henge horisontalt og vertikalt Hvis du søker originale møbler, se på mine andre . Stikkordarkiv: enkel DIY bilderamme. Fancy ramme som enkelt gjør at du kan skifte ut bilder når du vil. Har i dag en Bærbar PC som er brukt som bilderamme, skjerm.


Denne er nå år gammel, og begynner å slite. Panduro Vintage Furniture Paint gir et herlig gammeldags og litt kalkaktig preg med synlige penselstrøk. Av verktøy trenger du limpistol, pensel og .

Disse er kun til pynt, forklarer Anna, idet hun omhyggelig bruker tape og et tynt lag maling. Basteln mit alten Konservendosen: Sie werden nicht glauben, was für tolle Deko man aus den Dosen basteln kann. Wir haben DIY-Ideen zum Nachmachen.


Make sure to subscribe to our channel! This DIY Engineer Print Frame is probably one of the easiest projects I have done and it . For DIY veske fra resirkulert plater trenger du:en skum plate, maling, skumlag, saks, jern, borrelås, bånd. Trinn 2: I denne instructables opplæringen jeg vise deg .

Comments

Popular Posts