Fagstrikk nisser

Leverandør har besluttet å slutte å produsere disse nissene og det vil derfor ikke komme noen nisser til butikken denne høsten 20dessverre. Kalde nisser fra Fagstrikk trenger klær og omsorg. Nisser, garn og mønster finner du hos oss.

Priser: Nissebarn - 1kr Sittenisse - 2kr Stående. Nissegutt og nissejente selges med håndlagde klær, nissekroppene er fagstrikk-nisser. Det er montert tinnhekter og tinnknapper på klærne . Da jeg har for mange og disse ikke går å importere lenger, tenkte jeg at noen andre kunne få gleden av dem.

Selger til høystbydende over 2kr pr stykk, som . Selger jente-nisser og gutte-nisser type fagstrikk-nisse. Selges samlet eller hver for seg til kr. Det er lenge igjen til jul ennå, men jeg fikk så lyst til å strikke når jeg så disse hvite nissene.


Nissekroppene er fra Fagstrikk og kjøpes hos lokale . Søk etter fagstrikk nisser alpakka kofter ga Gult treff. Jeg har sett disse fagstrikk nissene på flere blogger, men jeg likte ikke helt ansiktene deres.

Comments

Popular Posts