Lime porselen

Vi valgte Loctite Precision hurtigtørkende superlim, som lover å lime det. Jeg har et porselenskrus som jeg nettopp oppdaget en brist i. Koppen er fremdeles hel, og sprekken er knapt synlig, men jeg regner med den . Klarte selvsagt å knuse kaffekanna i glass fra firkløvere til en verdi av 2100. Det ser ut til at det kan gå an å lime den sammen, men hvilket lim . Hei, Oppdaget til min store forskrekkelse at toalettet lekker på skyllevannsiden. Det er sprekk i gjennomføringen hvor lokket festes. Dette er et allsidig lim for blant annet tre, porselen, glass, keramikk, lær og plast.


M tilbyr et omfattende utvalg av lim for alle typer situasjoner i dagliglivet. Glass, krystall, porselen, 250 Tube, 10ml. Senere har jeg limt sammen metall og polymer claybiter. Jeg har også limt sammen glass og porselen, og det sitter som støpt. Jeg lagde et 3-etasjers kakefat av . Fyllende lim som tåler tung belastning og motstandsdyktig . Men du kan prøve å lime porselen eller fajanse stedene.


Nå på salg en rekke syntetiske lim, men du kan prøve å bruke de gamle styrene.

Comments

Popular Posts