Jernia norgesglass

Jernia er en faghandelskjede med et stort utvalg av kvalitetsprodukter, med hovedfokus på utstyr og løsninger til kjøkken, verktøy, hus og .

Rafens er Norge eldste butikk og tilbyr kjøkkenutstyr av ypperste kvalitet. Det er vel ikke orginale norgesglass, men en eller annen kopi?

Hvor kan jeg få tak i gummiring til Norgesglass? Oversikt over Jernia-butikker over hele Norge, samt. BufretRUBBER STYLE GUMMIRINGER TIL SYLTEGLASS. Jeg har sett dem på Jernia (har blitt hipt å sylte selv igjen, vettu) og på Gulbrandsen Glassmagasin (engorsleverandør m utsalg) i Torggata i . Jeg lagde kirsebærlikør på et stort Norgesglass i går.


Litt googling sier meg at det bør være mulig å få tak i på Jernia, så da skal jeg se om jeg . Gummistrikker til Norgesglass kr 10-. Brukes til sylteglass slik som norgesglass osv.

GUMMIRINGER TIL SYLTEGLASS - Sylteglass og flasker - Jernia.

Comments

Popular Posts