Impregnering jakke

Denne behandlingen hindrer stoffet i å trekke til seg . Tips til vask og vedlikehold av skalljakke og dunjakke. Her får du også råd til hvordan du impregnerer jakken din.

De fleste tekniske plagg er impregnert med et vannavvisende middel på utsiden av stoffet. Denne impregneringen blir gradvis brutt ned ved bruk. Jakka jeg vil impregnere er denne, den er billig, men kvaliteten virker veldig bra til prisen å være. Har lest om impregnering i vaskemaskin, men .

Eg skal vaske og impregnere gortexjakka mi. Eg veit at produsenten oppgir at . Wash-in impregnering til vanntett bekledning. Granger's Performance Repel Spray 275ml impregneringsspray. Sprayimpregnering til Soft-Shell . Det finnes flere måter å impregnere på.


Lösqvist anbefaler spray for å gjøre porene tette og gjøre jakken vannavstøtende. Jeg har prøvd å impregnere den med Nikwax spray, men det har ikke hjulpet noe særlig. Jeg har vasket jakken med Milo som jeg fikk anbefalt . Impregnering av fjellraven jakke og bukse. Impregnering av Pro-shell jakkeinnlegg10.


Goretex impregnering - spray eller i vask? Bergans opplyser om at du ikke skal impregnere, men jakken trenger det for det om. Må jeg kjøpe ny regnjakke når den to år gamle Bergans-jakken ikke lenger holder tett?

Comments

Popular Posts