Hvordan lage vimpler av papir

Jeg fikk en bunke med flotte papirark til jul. I dag kom jeg på den tanken at jeg kunne lage en vimpelrekke av dem. Tegnet fort opp i paint hvordan jeg delte hvert ark.

Skal man lage en lang vimpel så er dette virkelig måten å gjøre det på. Lagde en rekke bestående av vimpler av denne typen som fikk plass øverst i. Jeg hadde ikke fint papir i fine print og farger, så jeg lånte print bøkene til. Tror jeg blir nødt til å lage en vimpel til barnerommet også!

Begynn med å lage en mal på hvor stor du ønsker vimpelen skal være. Legg vimpler mot hverandre med mønster mot mønster. Vimpler eller bannere er veldig populært.


Her kommer det en liten oppskrift på hvordan du lett kan lage en. Mange har spurt oss om fremgangsmåten på de fine vimplene som har vært . Piñataer er ganske dyre å kjøpe, og for å lage en selv trenger man ikke så. Papir og lim er fra CC Hobby, hamptråden er fra Global Hobby.


Dette trenger du: lim, saks, penn, linjal, bånd og gavepapir. Trinn 1: Finn frem alt du trenger.

Comments

Popular Posts