Lilla barnerom

Dette er en enkel måte å skape et unikt barnerom på. Vi snakker grålig lilla toner, som kanskje kan passe de eldste . Lilla og hvitt – klassisk og pent.

Stolen er med på å gi rommet et stilfult uttrykk. BARNEROTil venstre bor Charlie (5) i sitt hvite rom med mange blå. Jeg malte en kontrastvegg på rommet til Thea i lilla, kjempe fornøyd med det! Har brukt lilla, hvit og rosa effekter .

Hjelpe meg å finne en fin lilla-farge til barnerom? Merker at dette hos meg har blitt tydeligere med barn nr 3. Hvilken farge som er på barnerom, kan påvirke følelser og humør hos barna. Det er hvit, gul, oransje, rø grønn, blå, lilla, grå, brun og sort. I mens lar jeg meg inspireres av barnerom, både for gutt og jente og jeg har.


Lilla fondvegg ser jeg for meg, med hvite vegger rundt, dette for . Kjempefin, lilla postkasse med teksten POST i hvitt. Perfekt til barnerommet eller dukkehuset. Tilgjengelig i mange flotte farger .

Har du planer om å innrede eller pusse opp et barnerom?

Comments

Popular Posts