Tisselaken engangs

De fleste barn blir tørre og slutter med bleier i alderen 2-år. DryNites BedMats er et absorberende engangsunderlaken som holder madrassen tørr når uhellet er ute. Det er til hjelp for alle som tisser i sengen, og er .

Ja altså jeg sjønner jo selvfølgelig hva det skal brukes til, men hvor lenge skal en bruke det ? Selv har jeg ikke møtt noen som har. Jeg skal ha tisselaken til jenta mi da ho skal få ny seng og madrass. Vi har kjøpt engangs tisselaken og bytter det ut etter uhell. Anonymforum - Foreldreforum - Klikk30. Barn og familie - Kvinneguiden Forumforum.


Men da jeg skulle legge på tisselaken, oppdage. Her i huset bruker vi drynites BedMats, det er en engangs kladd. Jeg bruker sånne engangs fra apoteket. Tisselaken med på ferieinnlegg3. Noen som har erfaring med tisselaken fra IKEA?


Tisselaken og ny seng - Baby og barn - Doktoronline - Forumforum. Er det noen av dere som vet hvor jeg kan finne tisselaken.

Du kan jo kjøpe engangs tisselaken hos bandasjist som er så brede at de kan . Engangs ammeinnlegg med høy oppsugingsevne. De er pakket enkeltvis, noe som gjør dem praktiske. Turiform Tisselaken, 40x- Hvit.


Dette lurer vi på : 1) når trenger man å kjøpe inn tisselaken? De er mye mykere enn disse libero engangs.

Comments

Popular Posts