Epoxy garasjegulv biltema

Halvblank, vannbasert 2-komponent epoksymaling (base og herder), beregnet for maling av betonggulv innendørs, der det kreves en maling med god kjemisk . Har lagt epoxy gulv i garasjen her, handla fra Biltema og den fungerte supert. Spørsmål til de som vet, det står max strøk på spannet, vil det . Garasjen til fattern - Garasjeinnlegg26. Mitt lille garasje prosjekt - Garasjeinnlegg4.


NeDDs detailer garasje - Garasjeinnlegg16. Du må ikke finne på å ha ren epoxy på garasjegulvet.

Har grå epoxy (Biltema) i garasjen. Har mer eller mindre slått fra meg epoxy og beveget meg over på. OK,skal male på nytt garasjegulv jeg også. Naboen brukte Biltemas epoxymaling, og jeg ser ikke forskjell på hans og mitt . Behandling av garasjegulvinnlegg16.


BufretVannbasert epoxy er vår anbefaling i kjellere og rom i bolighus samt kontorer. Jeg ser både jula og biltema selger gulvmaling til betong. Er vel ingenting som er råere enn hvitt epoxy gulv?


Vet selv av erfaring at garasjegulvet måtte males etter hver vinter med piggdekk på bilen. Jeg har god erfaring med BilTema sin gulvmaling (bare grå):. Jeg har brukt Sika komponent Epoxy grunning ( strøk ) og Sika komp .

Comments

Popular Posts