Babydagbok

Jeg er MAMs Babydagbok, og med meg kan du: ta vare på spesielle øyeblikk i tekst og bilder; loggføre barnets utvikling; føre babydagbok sammen . Denne gangen kom teststreken opp før kontrollstreken,. Siden jeg gjorde d med storesøster har jeg notert små og store milepæler de siste ukene.

Har lenge tenkt på å kjøpe en babydagbok,og siden jenta mi begynner å bli stor er det på tide å begynne å fylle ut en:blush:Har selv en fra jeg . Regneark kan hjelpe deg med å organisere og planlegge. Med maler som er designet av Apple, kommer du raskt i gang. Er det noen som har tips til en fin babydagbok - hvor der er mye gøy å fylle ut og plass til litt bilder?

Den smarte appen for moderne mammaer og pappaer, og for alle som ønsker å være en forelder: Vær der og lag din egen babydagbok! Noen klistremerker på siste side, bare. Babydagbok Rosa x cm med tekst sider.

Gjerne med plass til bilder og som kan kan kjøpe på nett? Hvor kan jeg få fatt i baby dagbok ? BufretRafo Engros AS er importør av alt av tilbehør til fotografering. Vi har et stort utvalg av rammer og fotoalbum. Rafo Engros AS er importør av alt av tilbehør til fotografering. Sikkerhetskontroll Skriv ordet TIPS i feltet: GAVER KORT - Baby Dåpsgaver : BABYDAGBOK LUNA 11015.


Var så heldig å få en gave av Elin i dag! Hun hadde en tilgode lapp på Elite foto pga no klokke. Også visste ikke hun hva hun skulle bruke den . Ja da prøver jeg meg på babydagbok.


Babydagbok En enkel måte å ta vare på minner av det første året til babyen Flott som dåpsgave, barselgave eller en gave til seg selv! Vinn premie: Babydagbok, Arrangør av konkurranse: Decoriumno.

Comments

Popular Posts