Strykebokstaver russebukse

Artikkelbilde: Slik stryker du på merker på russebuksen. Dette er en introduksjonsvideo på hvordan man stryker på bokstaver og merker på russebuksen din. For alle som skal være russ så vil jeg bare gi et par tips for å stryke på strykemerker på russebuksa.

Jeg skriver dette innlegget siden jeg var . Jeg tror det er flere enn meg som er suupergira til å være russ, og nå begynner vi virkelig å bli klare! Jeg strøk navnet mitt på russebuksen min ved hjelp av stoff og sånn papirgreier så gir fra seg lim med strykehjern.

Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe strykebokstaver, men jeg glemte det så da må jeg til å lage egne. Det jeg kan si om den prosessen er at jeg . Bruksanvisning følger med når du bestiller fra Russ. Slik stryker du på bokstaver og strykemerker på russebuksen Russ.

Tøy- og strykebokstaver, HVORDAN SETTE STRYKEMERKER PÅ DIN RUSSEBUKSE! Denne filmen skal være til hjelp for deg som er eller skal være russ, og trenger litt inspirasjon og hjelp til å få startet på russebukse-pyntinga! Instagralenaniels Snapchat: lena196. Her finner du informasjon om diverse russeklær.


Slik stryker du på bokstaver og strykemerker på russebuksen Russno en streaming. HD Tøy- og strykebokstaver streaming vf. Russefløyte, One Size, Metall, stk. Stor Russelue, 5 Lys rosa, stk.

Comments

Popular Posts