Sy rullegardin

Er du lei av de slitne gardinene dine? Her ser du hvordan du enkelt kan lage nye rullegardiner selv. Vi har vagt et gjennomfarget stoff siden begge sider av stoffet vil synes når rullegardinen ikke er helt opprullet.

Jeg er i full gang med å sy rollup gardiner til vinduene. Klipp ut en firkant som passer til vinduet og sy inn cm på alle sidene, slik at stoffet ikke rakner. Jeg har sydd nye gardiner og puter (ja, med glidelås og greier!), hengt opp en ny hvit lystett rullegardin og laget en . Sy enkle rullegardiner Interiørhjørnet.

Han vil ha en kappe som er rullet opp som en rullegardin nederst, med stropper rundt i samme stoff. Monteringspakke til rullegardininnlegg27. Gjør det selv - Hytteliv,rh:klikk.


Mitt i stua: Gardiner,rh:mittistua. Mitt i stua: Stemningslys,rh:mittistua. Rapporter et annet bildeRapporter det støtende bildet. Jeg skal lage barnerom og trenger en lystett rullegardin.


En rullegardin kan lett bli en fin erstatning for gardinene.

Du kan også sy og montere gardinene dine selv, vi kan da hjelpe deg med å finne gardinstenger, stoff i metervare, sytilbehør, gardintilbehør og annet tilbehør. Jeg vil gerne lave nogle rullegardiner, men jeg kan simpelthen ikke finde en side med instruktioner til det.

Comments

Popular Posts