Hvordan lage betong potter

Betongkrukker passer godt til både moderne og gammeldagse hager. Fine krukker til balkong, terrasse eller . Bare klikk deg inn på linken og se hvordan.

Det meste i et hus kan du lage av betong. Trykk på lenken for å se hvordan hun gjorde det. Jeg har fått dilla på betong, betongprodukter du kan lage selv.


På bildene nedenfor ser du hovedprinsippet for hvordan mange betongkrukker lages.

Du bestemmer selv hvor store potter du vil ha plass til. Prøver du deg på å støpe med betong, kan du lage virkelig flotte ting. Hvordan gjør jeg det, og hvilke farger kan jeg bruke? Til uteplassen kan du lage denne stilige blomsterpotten av betong. Jeg har tidligere på bloggen her vist hvordan du lager dørstopper av betong, det er.


Jeg laget mine blomsterpotter i fjor sommer og de er like fine i år – selv . Folk tenker nemlig at det i utgangspunktet er veldig vanskelig å lage sin. Start med å tilsette vann i sement- eller betongblandingen i et spann. Har du prøvd å lage blomsterpotter i betong før?

Variasjonsmulighetene er uendelige, og du kan enkelt lage personlige. Har du et tydelig bilde av hvordan ditt ferdige betongprodukt skal se ut og vil. Imidlertid må betongen lages på riktig måte for å bli holdbar nok til å tåle vær og vinter, så enten du skal. Jord til potter og kar - jordkvalitet. Her får du to metoder å lage superkule vaser på!


Det eneste du trenger er sement, resten har du garantert i huset fra før! Den første metoden er den enkleste .

Comments

Popular Posts