Englebilder på lerret

SOLGT selger fotoprint A15- porto tilkommer. Søte engler Posters hos AllPosters. Velg mellom over 50Posters Plakater.

Rimelig innramming, rask levering og garanti om 1 kundetilfredshet. Meget pene englebilder printet på lerret. Kart og flyfoto over Englebilder på lerret fra FINN.


Samt de lekre boksene i fattigmannssølv med Chocolade tekst!

Vi har fått inn haugevis med nye vakre varer fra Danmark! Sjekk bare ut dette englebilde på lerret! Her kan du se mine englebilder, malerier samt andre arbeider i garn, stoff og ull. I tillegg finner du informasjon om meg, hvor bildene. Bildet av mange hvite engler på blå himmel over byen.


Motivet inviterer til bønn, meditasjon, undring, samtale: Finnes engler, hvor er de? Bilder i akryl på lerret, laget av meg i perioden 20og frem til i dag. Det er benyttet ulike teknikker og materialer, og lerretene er i varierende .

Englebilde hentet fra Trygve Skogrands bok Marta, Marta. Trykt på lerret og spent på en treramme. Jeg har stemplet på tekster, mine englebilder og swirls. Lerret blir først malt med akrylmaling.


Etterpå har jeg stemplet på tekster med stempel . Du kan jo eventuelt kjøpe lerret og bruke decoupage å lage eget bilde - slik DU. Nå også på lerret (sammen med litt tørket tang fra Listalandet). Nydelig Englebilde, (har du malt selv) Flink du. Gammelt oljetrykk Vintage oljetrykk med motiv av barn og deres skytsengel. Bildet er montert på lerret og rammen er av tre.


Latest Instagram pictures and videos tagged with #englebilder. Erkeengelen Mikael#englebilder #acryl art #acryl på lerret#kunst #spiritualart #bildertilsalgs # . Borgny, Hilde og presten ser på et av englebildene elevene har laget. Nå er den endelige bildeserien printet på lerret og klar til å henges opp i kirka.


To englebilder trykt på lerret, en quiltepenn som forsvinner med dampen fra strykejernet, og ett par blonder. En liten tur innom leiligheta for å . Helt siden jeg var på kurs på StempelScrapmessa har planene vært å lage flere slike, og nå .

Comments

Popular Posts