Stubbe krakk

Nordisk interiør inspirasjon: Stubber i stua,rh:nordicintereor.

Lykkelig på Haver: Hver stubbe har sin egen historie. Rapporter et annet bildeRapporter det støtende bildet. En gang da jeg var på mine søskenbarn til lunsj hørte jeg lyden av en motorsag.

Jeg så ut og fant at naboene var oppklaring hagen! Det har Krosser gård gjort med sine stubbekrakker og bord Årrinngene. Stubber fra Krosser gård blir bord og krakker.


Møblering et hjem på et budsjett er avhengig av innovasjon og kreativ bruk . Jeg valgte å male rundt stubben og beholde det naturlige treet på toppen. Et stemjern, til å fjerne barken om . Høyde: 46cm Diameter: topp, cm. Stubbene er avbarket og slipt på overflaten. Kan bestilles ubehandlet, beiset med Alvdal miljøvennlig beis eller malt med .

Dette er en stubbe med helt egen form, identitet og historie. Den er flott som sidebor sofabord eller som nattbord. Med stoler, bor blomsterpotter og lysholdere laget av stubber fra egen skog har Cathrine Glende (41) fra Ås gjort sitt inntog i det norske . Eller de kan bli små fine krakker-pynt de med ett skinn-slik bildet viser:-)). Ta bare av barken,og mal stubbene i den fargen du liker:-)). Få naturen inn i stua med Bjørk stubbe fra norske Ygg Lyng.


Hvis du ønsker å legge til flere sitteplasser til et rom , men har ikke mye plass til overs , bør du vurdere en stubbe krakk. Bruk denne krakken innendørs eller . Jeg har ikke planer om å hugge ned noe selv. Nøkkelord: trestubbe stubbe poseringskrakk krakk. Mal en stubbe og bruk den som sidebor krakk eller lignende! Det er ingen grunn til å betale tusenvis av kroner for en malt stubbe, når du like . Jeg er glad i ren og enkel design, slik som f. Disse kommer fra Krosser Gård og er en ny TWISTfavoritt fra meg;).


Stubbe med hjul: Stubber er det nok av rundt gården. Denne har blitt hvitmalt og har fått hjul på, og er nå en krakk.

Comments

Popular Posts