Rammer og paspatur

Bilderammer fører Norges største sortiment av rammer. Her finner du blant annet: trerammer, aluminiumsrammer, komposittrammer og passepartouts. BufretLignendeRammene er av høy kvalitet og har pH-nøytrale passepartouter, slik at bildene dine ikke blir misfarget over tid.

Noen kan henges på veggen, andre er utformet til . Våre passepartouter er syrefrie og av beste kvalitet. Tykkelsen på passepartoutene varierer fra mm til mm avhengig av farge. Som en også kan se på illustrasjonen av en rammes tverrsnitt er et passepartout ikke bare en bit kartong med en utskåret lysåpning, men vel å merke en tykk bit . Har du har et slikt bilde du ønsker å ramme inn? Hos oss kan du måle opp og bestille din passepartout til en svært rimelig pris.


Vi kan tilby en rekke attraktive . Lær hvilken ramme du burde ha på bildene dine, og få enda mer ut av dem. Syrefri passepartout med hvit kjerne. Kan leveres i andre farger og format på bestilling ved større antall. Hvit treramme med glass og passepartout. Mål på passepartout er x cm.


Svart treramme med glass og passepartout.

Bilderammer til plakater og posters i svart og hvitt. Vi har også rammer i gull og kobber. Vi selger trerammer samt metallrammer. Rektangulære paspaturrammer av kraftig kartong (500g) str.


Vi har lysegrå, hvite og svarte syrefrie passepartouts som pent rammer inn motivet ditt. Vi selger også rammer i vår nettbutikk, . Hvit passepartout til 50x70-ramme og plakater i 40x5 syrefri. Flere farger og størrelser på desenio. Printegruppa inviterer til printekveld onsdag januar kl.


Under vår nyttårsryddig fant vi mye . Jeg har kikket litt etter ramme og paspaturer, men jeg har liksom ikke funnet noe særlig. Dessuten er jeg litt usikker på hvilke størrelser som . Jeg har skrevet ut flere bilder i A3+ format på min hjemmeskriver, som jeg ønsker å ramme inn på en pen måte med passepartout. Jeg tenkte å dele noen små og enkle tips på hvordan du kan ramme inn bildene.


Bruk kun syrefri tape når du skal feste bildet til paspatur. Nedenfor finner du konkrete tips til hvor du kan kjøpe rammer og passepartout som passer perfekt til de forskjellige bildestørrelsene som du finner i nettgalleriet .

Comments

Popular Posts