Glassplate til pallebord

Er det noen som har fått lagd glassplate til pallebord (x 120) og som husker hva det koster? Jeg har lett litt rundt etter hjul og glassplate, . Vi har nå pallebord glassplate fra Finn.

Spesiallaget glassplate i herdet glass til pallebord. Pent pallebord med 5mm glassplate på toppen. Bordet er med hjul, så enkelt å flytte når man må støvsuge. Selger ubrukt 6mm Herdet Sikkerhets glassplate.


Glasset har målene 120x80cm og passer perfekt til et Pallebord. Få tilbud fra flere leverandører fra Raufoss. Anbudstorget har over 50leverandører i mer enn bransjer.


Få tilbud fra flere leverandører fra Krokstadelva. Vi hjelper deg med anbud på glassplate. Anbudstorget setter deg i kontakt med lokale leverandører.


Få tilbud fra flere leverandører fra Rælingen.

Få tilbud fra flere leverandører fra Oslo. Jeg har planer om å lage meg et pallebord som stuebor men har ikke. Trendy pallebord på verandaen To paller og fire hjul har blitt et rustikt verandabord i passelig høyde. Bordet er ubehandlet, bortsett fra en . Så fort jeg begynte å innrede stuen min hadde jeg alltid et pallebord. Jeg tok mål av bordet og bestilte en glassplate hos Arna Glass i Bergen.


Med glassplate kr 24Med plast plate kr 19Ganske dyrt i grunnen. Men jeg syntes de er tøffe selv om jeg ikke kunne tenkt meg å ha det . Eg ville ha ei plata oppå men eg e ikkje nåkka glad i glassplate, mykje pga. Hei, Gratulerer med nydelig pallebord - det ble jo supert.


This Pin was discovered by Anneli Jerijærvi. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest.

Comments

Popular Posts