Biltema epoxy gulvmaling

Halvblank, vannbasert 2-komponent epoksymaling (base og herder), beregnet for maling av betonggulv innendørs, der det kreves en maling med god kjemisk . Har lagt epoxy gulv i garasjen her, handla fra Biltema og den fungerte supert. Handla Epoxy komp gulvmaling på biltema.

Jeg ser både jula og biltema selger gulvmaling til betong. Er vel ingenting som er råere enn hvitt epoxy gulv? Har grå epoxy (Biltema) i garasjen.


Skal jeg velge løsemiddelbasert eller vannbasert maling? Løsemiddelbasert maling brukes der det kan være urenheter i betongen fra før (olje, fett osv.). Feilkjøp som ikke lot seg bytte pga det sto på kvittering Ikke bytte mellom Oktober og April pga fare for frost Hvem kikker på kvitteringen når en betaler med kort . Jeg brukte industri kvalitet epoxy komponent maling i min garasje, det har.


Naboen brukte Biltemas epoxymaling, og jeg ser ikke forskjell på . Mer eller mindre alt er nå grunnet med Biltema epoxy primer, og motorrom og noen andre steder har jeg brukt Biltema grå 2-komp maling.

Comments

Popular Posts