Sjokoladekake til konfirmasjon

Jeg skal bake en sjokoladekake til en konfirmasjon. Den skal ikke være for voksen i smaken (mange barn på festen), og rund og litt fin type . Snickerskake er en kake for dem som liker søtt og salt sammen. Her får du oppskriftene du trenger til marsipankaken, bløtkaken med frukt og bær, sjokoladekaken, ostekaken som skal stekes, eller den som . Jeg lagde derfor en saftig sjokoladekake med masse deilige sjokoladekremer og sjokoladebiter. Oppskrifter for pynt sjokoladekake konfirmasjon. På myTaste vil du finne oppskrifter for pynt sjokoladekake konfirmasjon samt tusenvis av lignende oppskrifter.


Jeg skal hjelpe søsteren min med å bake en sjokoladekake til konfirmasjonen til tantebarnet mitt. De får bare lov å ha med kaker til stedet . Skal bake den perfekte sjokoladekake til en konfirmasjon- oppskrift? Startet av Anonym bruker, April 1 2011 . Hvor mange kaker til konfirmasjon?


Dette er en sjokoladekake med to typer sjokoladekrem i. Og det er friske bringebær inni kaken samt friske jordbær og sjokoladebiter på toppen.

Comments

Popular Posts