Pynte kubbelys

I lang tid nå har jeg pyntet kubbelys. Tenkte derfor å vise hvordan jeg gjør dette. Det er ikke så mye du trenger for å få det til og det tar ikke lang .

Her kan man enkelt pynte opp kubbelysene, og siden jeg elsker bling og krystaller komemr jeg til å ta for meg dette. Er det bare å bruke vanlige servietter som man får kjpt hvor som helst. Jeg prøvde å lage dette med barna mine, og fikk det til slik at det såg fint . Kubbelys Med Diamantdekor x cm.

Lær å dekorere lys - Duration: 4:35. I denne videoen viser Ingrid deg hvordan du enkelt dekorerer stearinlys med servietter! Spenndende oppskrift på kubbelys med serviett-teknikk.


Pynt julebordet med matchende lys og servietter. Det er noe spesielt med kubbelys som er pyntet. De gir mere kos og glede der de pynter .

Comments

Popular Posts