Originale filmplakater

Originale filmplakater ble dermed sett på som en reklameartikkel og det innebærer at stort sett alle plakater har blitt foldet før de har blitt distribuert. Selger mine originale filmplakater. Dette er plakater som har vandret rundt på norske kinoer.

Diverse film- og musikkplakater selges. Mens mange kjøper filmplakatene sine i en butikk for en hundrings, søker entusiastene etter originale plakater som aldri har vært ment for å . Synd hun er en skurk' jug 1sh Rita busta , samme film (2. utg) 'Midnight Cowboy ita locandina (2. utg hadde ikke bjellelogo) '59. Køb, salg og bytte af originale danske biografplakater, filmplakater, reklameplakater, transportplakater, turistplakater m. Originale filmplakater jeg kjøpte.


Plakat, Jeg sætter mine to filmplakater til salg.

Annoncer med Originale Plakater på DBA. Stort udvalg af Originale Plakater til billige priser. På DBA finder du altid et godt tilbud på både nye og brugte varer til . Annoncer med Originale Filmplakater på DBA. Stort udvalg af Originale Filmplakater til billige priser. På DBA finder du altid et godt tilbud på både nye og brugte . Dagens tips: Et parti originale plakater fra olsenbanden til salgs på finn.


Berømte filmplakater af kunstnere som Bilal, Manara, Moebius og Tardi. Er du på udkig efter originalplakater – kan du under menuen Originalplakater finde et stort udvalg af samleobjekter, ligesom du i . Originale filmplakater i tusindevis. En ægte biograf plakat til din bolig.


Gamle plakater er samlerobjekter og anvendes i moderne bolig . Jeg har en større samling af originale amerikanske filmplakater som jeg er begyndt at sælge ud af. Plakaterne er de originale der har hængt i de amerikanske . Classic Poster handler med retro plakater og originale vintage plakater fra bl. Vi har indramning af plakater og malerier på bestilling.

Comments

Popular Posts