Nagler til sengegavl

Tror ikke det er siste gang jeg bygger en sengegavl for dette var gøy! Jeg bestilte tilsammen nagler, men brukte stykk. Svar på spørsmål om nagler og sengegavl.

Jeg får en del spørsmål om vår hjemmelagde. Dette er gavler til jenterom og jentene fikk selv velge hvilken farge og nagler de skulle ha (tekstil: Linara, farge;staple grey). De ble akkurat ferdige og montert . Klassisk og flott sengegavl i samme serie som Kensington senger.

Sengegavlen og sengen vil gi soverommet et gjennomført og stilig uttrykk og . Det var noen som ønsket fremgangsmåte på hodegavlen jeg laget i går, så her kommer det. Jeg valgte å gjøre dette helt på frihån uten . Om du ikke ønsker å fornye interiøret på hele rommet ditt, kan en enkel detalj gjøre stor forskjell. Jeg har fikk flere spørsmål igår, inkl.


Passer til seng i B:9 1og 1cm. Blir aller finest i kombinasjon med Nora eller Mira sengekappe.

Comments

Popular Posts