Legge opp gardiner med symaskin

Har kjøpt gardiner i 1 lin, men de er så lange at de ligger utover. Du kan legge de opp med symaskinen, for hånd eller med vliselin. Kan noen anbefale meg ei enkel symaskin?

Tykke, svarte gardinerinnlegg23. Legg opp hovedgardinet cm med blindsøm. Har du ikke blindsøm på symaskinen kan du sy for hånd. Fóret legges opp cm med rettsøm.

Med symaskin, saks og strykejern kommer du langt; med noen få trinn har du sydd din egen gardin! Søminstruksjoner; Knytebånd; Hemper . Så legger du opp gardinen nederst til den er passe lang. Du kan også sy samme gardin med rynke bån men da bør du sy på rynkebåndet . Hvordan legge opp gardiner uten å sy.


Eller som eg gjorde -laget ferdig gardinfag helt uten nål og tråd. Vips nye gardiner til vinduet til 15- . Nå kan du enkelt legge opp både gardiner, duker og bukser m. Trenger egentlig 2cm lange gardiner men alle jeg finner som jeg liker er 230.

Er ikke rå på symaskina så jeg nekter å. Du kan få tak i sånne strykebånd som du kan legge dem opp med. Tekstiltape - Select,rh:select. Aninekristin Hvordan legge opp en bukse på 1-2-rh:aninekristin.


JPG,ow:160pt:ANITAS FOODBLOG: Slik ble Anita et ordentlig kvinnfolk, takk til KIrh:anitasmatblogg. Rapporter et annet bildeRapporter det støtende bildet. Ikke forede, kun rett søm nederst.

Comments

Popular Posts