Lakk kode mercedes

Her finner du lakk koden til Mercedes. Under vil du se bilder av hvordan lakk koden til Mercedes ser ut og på hvilken plass den er plassert i hver enkelt type . Vi lager lakk på sprayboks til alle Mercedes modeller. Det eneste du trenger å gjøre er å finne frem til din lakk kode.


Lakk koden står i de fleste biler, men er plassert på veldig forskjellige plasser. Klikk på linken under, hvor du kan finne din bilmodell og se hvor lakk koden er . Du er her: Hjem Lakk koder Lakk på boks roterende.

Det eneste du trenger å gjøre er å finne frem til din . Skrevet av Emne: Lakk kode mercedes 1(Lest 23ganger). Hvor finner jeg lakk koden (farvekoden) på min 19Mercedes 1230E . Forside › Andre_Forum › Lakk og KarosseriBufretLignende29. Lakk og Karosseri: Jeg har nettop pusset ned noe rust og styrt på.


MB lakk kode og betegnelseinnlegg4. BufretLignendeFra nå av, våren 200 vil vi også skrive lakk-koden sammen med fargen når. MERCEDES, På chassisplate i motorrommet - den platen med en hel masse tall .

Bilpleie, dekk og styling: Er det stor forskjell på 7lakk koden til Mercedes? Dette er jo en brilliantsilber farge. Kjøp Lakk og farge til din Mercedes-Benz.


Opptil - LAVERE PRISER og RASK leveringstid. Klikk her for å se våre bildeler til Mercedes-Benz på nett. PAINT SPRAY 6LIGHT IVORY LAKKSPRAY SE FARGEKODE PAINT SPRAY 6YELLOW PAINT SPRAY 6WHEAT YELLOW LAKKSPRAY SE . Klikk på bildet for større versjon (eksempelbilde variasjoner forekommer). Velg Spraylakk øverst i menyen og legg inn biltype, modell, årsmodell og lakk kode. Etter flere forsøk og massevis av forslag fant jeg endelig ut hva lakk-koden til bilen min er.


Fargen visste jeg, men koden manglet. Sprinter personbiler fra Mercedes-Benz. Informasjon om standardlakk, metallic lakk, spesielle utførelser og interiørtrekk.


Som jeg tidligere at skrevet så er jeg på jakt etter litt lakk til min bil.

Comments

Popular Posts