Male glassfiberstrie

Du kan enten male rett på, eller legge en duk over før du maler. JOTUN Glassfiberstrie Slett vegg er overmalbar og umønstret, og et perfekt . Bruk rull, og regn med tre strøk i alt.

På tidligere malt strie er det bare å male direkte i to strøk (etter støvsuging) – ett strøk er nok hvis du ikke skal skifte farge. Vi opplevde også at strien 'reisre' seg og det . Jeg lurer på om noen har noe formening om hva som er den rette glansgraden på maling, hvis man skal male tapet eller glassfiberstrie. Helsparkling av vegg med strieinnlegg7.

Glassfiberstrie Strielim - Maling - Velkommen til Byggmax! BufretLignendeGlassfiberstrie Strielim. Glassfiberstrie er et holdbart material som er enkelt å male, det gir en veggstruktur sammenlignet med en helt slett vegg, dessuten har glassfiberstrien et . Denne orker jeg ikke fjerne, jeg vil bare male over. Fordelen er at du kan henge dem utenpå gammel glassfiberstrie og likevel få en helt glatt . Tenkte å male strien i en forholdsvis lys farge(+ta på ny strie på den veggen som trenger det) og ha en litt fin barnetapet på den veggen det er . For noen år siden var en vegg uten strie nærmest for ufullendt å regne.


For å dekke strie trengs gjerne to eller tre lag med sparkel. Jeg har ganske mye strietapet som jeg skal prøve å male, har sett mange har fått.

Det finnes en egen grunning som er beregnet til strie-tapet, den vil mette opp .

Comments

Popular Posts