Soft mint eller minty breeze

LADY 71Minty Breeze er min favorittfarge, fordi det er en. Soft Mint, kan jeg da har vindu og fotlist i oslo eller mintey breeze? Selv om Minty Breeze er en minttone, oppleves den ikke pastellaktig, men heller.

Vegg bak skap er malt med LADY Balance 75Soft Mint. Ingrid malte veggen i trapperommet med LADY 71Minty Breeze, en perfekt farge i kombinasjon med LADY 75Soft Mint som hun har i yttergangen. Jeg skal male kjøkkenet, er møkk lei cafe latte. De to ovennevnte fargene er nok midt i blinken for meg begge to, men siden jeg ikke har sett de .

Fargen Minty Breeze fra Jotun - Kva kombinere med? Hva slags farge er det egentlig på en ti år gammel hvit. I går hadde vi bare ett eller to, noe som vi selv synes er ganske bra.


Denne lyse mint fargen passer perfekt til Minty Breeze, fra gang inn til. Den lille fargeprøven på toppen er Soft Mint, jeg hadde ikke en stor prøve av den. Samtidig er mint-fargen både diskré og delikat. Larsens råd er å velge deg en farge, for eksempel Soft-mint eller Minty Breeze.


Vakker inntil den mørkere 71Minty Breeze. Prøv den også sammen med 83Hvit Poesi, eller noen av de tøffe gråtonene 1032 .

LADY Balance 71MINTY BREEZE 75SOFT MINT. Lisbeth Larsen, anbefaler: Det blågrønne temaet er svært godt egnet til soverom eller andre rom . Eller altså, jeg har snust på den i flere måneder nå. Soft mint i stua med en vegg i balanse.

Comments

Popular Posts