Male betong terrasse

Rå betong er et populært materiale, og stadig flere ønsker en rustikk stil. Pusse opp fasaden gjenom å male den. Våre produkter for puss og betong er lette å jobbe me hurtigtørkende farger som gjir slitesterke flater år ut og år inn.

Denne bruksanvisningen gjelder for plass-støpt betong. Skal jeg velge løsemiddelbasert eller vannbasert maling? Løsemiddelbasert maling brukes der det kan være urenheter i betongen fra før (olje, fett osv.).


Rå betong har blitt et populært materiale både inne og ute. Hos min mor så har hun et betongdekke som terasse, dette er murt opp på grunnfjellet som da ligger under. Skal ta vårrengjøringen ute på balkongen.


Siden jeg snart skal selge leiligheten, lurer jeg på om jeg rett og slett kan male gulvet med noe . Hey'di Råsterk Gulvmaling er vannbasert enkomponent maling på basis av epoxyforsterket akrylemulsjon for betongulv. Bruksområder Industri- og lagergulv .

Comments

Popular Posts